Brev:
vil ikke have grød
3. januar 2009
Alder:
6 mdr.
vil ikke have grød
Hej Helen
Jeg har en datter på 6 mdr og ifølge sundhedsplejerskens nye kostplan, så skal hun have diverse slags grød til morgenmad. Jeg har prøvet i 1 md at give hende det, men hun kan ikke lide konsistensen af grøden. Jeg har prøvet at blande det op med diverse slags frugtmos, men desværre uden held.
Håber du kan give mig nogle tips.
Hilsen Camilla